Marknadens största urval
Snabb leverans

Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations

- A Structural Model of Leisure Visitors' Destination Brand Associations

Om Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations

The study proposes and empirically validates an integrated model of leisure visitors' destination brand associations that can guide destination marketing and branding activities for both, the brand identity and the consumer-based brand equity (CBBE) perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658330569
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 357
  • Utgiven:
  • 24. april 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 501 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations

The study proposes and empirically validates an integrated model of leisure visitors' destination brand associations that can guide destination marketing and branding activities for both, the brand identity and the consumer-based brand equity (CBBE) perspective.

Användarnas betyg av Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations



Hitta liknande böcker
Boken Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.