Marknadens största urval
Snabb leverans

Competitive Marketing (RLE Marketing)

- A Strategic Approach

Om Competitive Marketing (RLE Marketing)

First published in 1984 to wide acclaim, John O'Shaugnessy's best-selling introduction to marketing strategy has become a standard text for students and practitioners alike. It combines analytical depth and breadth of coverage to present a comprehensive review of the theory and practice of marketing in a competitive environment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138971387
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 766
  • Utgiven:
  • 26. november 2015
  • Mått:
  • 189x246x39 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Competitive Marketing (RLE Marketing)

First published in 1984 to wide acclaim, John O'Shaugnessy's best-selling introduction to marketing strategy has become a standard text for students and practitioners alike. It combines analytical depth and breadth of coverage to present a comprehensive review of the theory and practice of marketing in a competitive environment.

Användarnas betyg av Competitive Marketing (RLE Marketing)



Hitta liknande böcker
Boken Competitive Marketing (RLE Marketing) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.