Marknadens största urval
Snabb leverans

Celebricities

- Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life

Om Celebricities

A phenomenological account of the forms of life characteristic of late capitalism--including television, celebrity culture, and personal electronics--culminating in an ontology of the gadget-commodity that brings together Marxist theories of commodity fetishism and ideology with Heidegger's attempt to think truth as unconcealment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780823270804
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 1. juli 2016
  • Mått:
  • 228x153x26 mm.
  • Vikt:
  • 390 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Celebricities

A phenomenological account of the forms of life characteristic of late capitalism--including television, celebrity culture, and personal electronics--culminating in an ontology of the gadget-commodity that brings together Marxist theories of commodity fetishism and ideology with Heidegger's attempt to think truth as unconcealment.

Användarnas betyg av Celebricities



Hitta liknande böcker
Boken Celebricities finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.