Marknadens största urval
Snabb leverans

Building Interactive Worlds in 3D

- Virtual Sets and Pre-visualization for Games, Film & the Web

Om Building Interactive Worlds in 3D

Details the steps required to build simulations and interactions, utilize virtual cameras, virtual actors, and real-time physics including gravity, collision and topography. This work helps to create interactive, 3D sets - virtual buildings, terrains, as well as other virtual prototypes for games and film/video pre-visualization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780240806228
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 446
  • Utgiven:
  • 20. april 2005
  • Mått:
  • 246x189x27 mm.
  • Vikt:
  • 1038 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Building Interactive Worlds in 3D

Details the steps required to build simulations and interactions, utilize virtual cameras, virtual actors, and real-time physics including gravity, collision and topography. This work helps to create interactive, 3D sets - virtual buildings, terrains, as well as other virtual prototypes for games and film/video pre-visualization.

Användarnas betyg av Building Interactive Worlds in 3D



Hitta liknande böcker
Boken Building Interactive Worlds in 3D finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.