Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Branding

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780198749912
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 22. juni 2017
  • Mått:
  • 174x111x10 mm.
  • Vikt:
  • 144 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 9. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branding

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Användarnas betyg av Branding



Hitta liknande böcker
Boken Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.