Marknadens största urval
Snabb leverans

Branding that Means Business

Om Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781788168663
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 15. september 2022
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 197x128x17 mm.
  • Vikt:
  • 200 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Användarnas betyg av Branding that Means Business



Hitta liknande böcker
Boken Branding that Means Business finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.