Marknadens största urval
Snabb leverans

Branding as Communication

Om Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781433128042
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 31. maj 2018
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 229x154x23 mm.
  • Vikt:
  • 424 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Användarnas betyg av Branding as Communication



Hitta liknande böcker
Boken Branding as Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.