Marknadens största urval
Snabb leverans

Branded Content and Entertainment in Advertising

Om Branded Content and Entertainment in Advertising

This volume analyses branded content through a theoretical and empirical study to examine the factors that have led to exponential growth and the adaptation of creative advertising processes in the creation of branded content.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032316420
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 28. november 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 350 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branded Content and Entertainment in Advertising

This volume analyses branded content through a theoretical and empirical study to examine the factors that have led to exponential growth and the adaptation of creative advertising processes in the creation of branded content.

Användarnas betyg av Branded Content and Entertainment in Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Branded Content and Entertainment in Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.