Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Storytelling in the Digital Age

- Theories, Practice and Application

Om Brand Storytelling in the Digital Age

It reflects the dramatic shift in brand storytelling in which marketers are in the driving seat, leaving consumers to do the navigating.Based within the context of AI, the influence of VR, AR, big data, and new media, this book predicts a creative renaissance in brand storytelling;

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030590840
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 100
  • Utgiven:
  • 27. oktober 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 156x218x14 mm.
  • Vikt:
  • 292 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. mars 2025

Beskrivning av Brand Storytelling in the Digital Age

It reflects the dramatic shift in brand storytelling in which marketers are in the driving seat, leaving consumers to do the navigating.Based within the context of AI, the influence of VR, AR, big data, and new media, this book predicts a creative renaissance in brand storytelling;

Användarnas betyg av Brand Storytelling in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Brand Storytelling in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.