Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Love is not Enough

- A Theory of Consumer Brand Relationships in Practice

Om Brand Love is not Enough

This trailblazing book introduces the concept of "brands' attitude", filling the gap in our understanding of consumers' brand purchasing and usage behavior. With real consumer data, examples, and cases, it is a must-read for every serious marketer and branding student.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138039827
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 142
  • Utgiven:
  • 22. mars 2018
  • Mått:
  • 160x230x9 mm.
  • Vikt:
  • 244 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Love is not Enough

This trailblazing book introduces the concept of "brands' attitude", filling the gap in our understanding of consumers' brand purchasing and usage behavior. With real consumer data, examples, and cases, it is a must-read for every serious marketer and branding student.

Användarnas betyg av Brand Love is not Enough



Hitta liknande böcker
Boken Brand Love is not Enough finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.