Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Islam

- The Marketing and Commodification of Piety

Om Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781477309254
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 294
  • Utgiven:
  • 2. augusti 2016
  • Mått:
  • 152x229x22 mm.
  • Vikt:
  • 681 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Användarnas betyg av Brand Islam



Hitta liknande böcker
Boken Brand Islam finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.