Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Om Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415815345
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 174
  • Utgiven:
  • 5. juli 2013
  • Mått:
  • 156x243x16 mm.
  • Vikt:
  • 424 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Användarnas betyg av Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space



Hitta liknande böcker
Boken Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.