Marknadens största urval
Snabb leverans

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Om Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780357901847
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 400
  • Utgiven:
  • 25. augusti 2023
  • Utgåva:
  • 00010
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Användarnas betyg av Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action



Hitta liknande böcker
Boken Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.