Marknadens största urval
Snabb leverans

Art in Consumer Culture

- Mis-Design

Om Art in Consumer Culture

Asks the contemporary art world to be honest about the pervasive effects of commodification and the difficulty of staging critique. This book examines the collusion of 'art' and 'design' in contemporary artistic practices in order to find avenues of critique in a commercially driven cultural landscape.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781409422402
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 28. juni 2011
  • Mått:
  • 157x241x18 mm.
  • Vikt:
  • 618 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. september 2025

Beskrivning av Art in Consumer Culture

Asks the contemporary art world to be honest about the pervasive effects of commodification and the difficulty of staging critique. This book examines the collusion of 'art' and 'design' in contemporary artistic practices in order to find avenues of critique in a commercially driven cultural landscape.

Användarnas betyg av Art in Consumer Culture



Hitta liknande böcker
Boken Art in Consumer Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.