Marknadens största urval
Snabb leverans

Agro-food Marketing

Om Agro-food Marketing

The purpose of this book is to integrate aspects of food product marketing with traditional agricultural marketing. This novel approach reflects a growing trend to teach these subjects in an integrated way. The book has been developed from a very successful series of courses run by the (CIHEAM).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780851991443
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 512
  • Utgiven:
  • 1. februari 1997
  • Mått:
  • 243x172x36 mm.
  • Vikt:
  • 856 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Agro-food Marketing

The purpose of this book is to integrate aspects of food product marketing with traditional agricultural marketing. This novel approach reflects a growing trend to teach these subjects in an integrated way. The book has been developed from a very successful series of courses run by the (CIHEAM).

Användarnas betyg av Agro-food Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Agro-food Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.