Marknadens största urval
Snabb leverans
Om African Luxury Branding

Bringing together critical race, queer and decolonial analytical approaches, visual analysis, and multimodal discourse analysis, this book explores the discursive strategies deployed by African luxury brands in an age of cross-platform, intertextual branding.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032129624
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 122
  • Utgiven:
  • 9. oktober 2024
  • Mått:
  • 138x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 240 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av African Luxury Branding

Bringing together critical race, queer and decolonial analytical approaches, visual analysis, and multimodal discourse analysis, this book explores the discursive strategies deployed by African luxury brands in an age of cross-platform, intertextual branding.

Användarnas betyg av African Luxury Branding



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.