Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising in the Digital Age

Om Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781529601978
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 304
  • Utgiven:
  • 22. april 2024
  • Utgåva:
  • 1
  • Mått:
  • 242x169x22 mm.
  • Vikt:
  • 528 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Användarnas betyg av Advertising in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Advertising in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.