Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package)

  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781292262192
  • Format:
  • Boxset
  • Utgiven:
  • 28. februari 2019
  • Utgåva:
  • 11
  • Mått:
  • 276x218x24 mm.
  • Vikt:
  • 1306 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. oktober 2025

Användarnas betyg av Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package)



Hitta liknande böcker
Boken Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.