Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Popular Culture

av Danna
Om Advertising and Popular Culture

Advertising and marketing scholars offer some of their most instructive, stimulating, and entertaining works on subliminal perceptions in advertising; nineteenth-century trade cards; T-shirt messages; advertising in the twenty-first century; and the changing male image in advertising.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780879725280
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 172
  • Utgiven:
  • 30. juni 1992
  • Mått:
  • 209x279x9 mm.
  • Vikt:
  • 497 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 8. oktober 2025

Beskrivning av Advertising and Popular Culture

Advertising and marketing scholars offer some of their most instructive, stimulating, and entertaining works on subliminal perceptions in advertising; nineteenth-century trade cards; T-shirt messages; advertising in the twenty-first century; and the changing male image in advertising.

Användarnas betyg av Advertising and Popular Culture



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Popular Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.