Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Multilingual Repertoires

- from Linguistic Resources to Patterns of Response

Om Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367607487
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 104
  • Utgiven:
  • 30. juni 2020
  • Mått:
  • 215x137x9 mm.
  • Vikt:
  • 148 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Användarnas betyg av Advertising and Multilingual Repertoires



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Multilingual Repertoires finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.