Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Hong Kong Society

Om Advertising and Hong Kong Society

Probes into the role of advertising as a form of social communication in Hong Kong. This perceptive analysis, unlike those on a commercial slant, deals with advertising and the broader legal, cultural, and socio-economic contexts in which it takes place.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789629962647
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 1. december 2005
  • Mått:
  • 15x23x2 mm.
  • Vikt:
  • 369 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Advertising and Hong Kong Society

Probes into the role of advertising as a form of social communication in Hong Kong. This perceptive analysis, unlike those on a commercial slant, deals with advertising and the broader legal, cultural, and socio-economic contexts in which it takes place.

Användarnas betyg av Advertising and Hong Kong Society



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Hong Kong Society finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.