Marknadens största urval
Snabb leverans

Adding Value (RLE Marketing)

- Brands and Marketing in Food and Drink

Om Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138965935
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 26. november 2015
  • Mått:
  • 231x157x24 mm.
  • Vikt:
  • 554 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Användarnas betyg av Adding Value (RLE Marketing)



Hitta liknande böcker
Boken Adding Value (RLE Marketing) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.