Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861524683
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 29. april 1999
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 188x243x12 mm.
  • Vikt:
  • 367 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Användarnas betyg av Accounting for Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Accounting for Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.