Marknadens största urval
Snabb leverans

A Paradigm for Looking

- Cross-Cultural Research with Visual Media

Om A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780893910020
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 216
  • Utgiven:
  • 1. januari 1977
  • Mått:
  • 234x156x14 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Användarnas betyg av A Paradigm for Looking



Hitta liknande böcker
Boken A Paradigm for Looking finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.