Marknadens största urval
Snabb leverans

42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience

Om 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience

"42 Rules for Using AI in Contact Centers" offers an illuminating exploration of how Artificial Intelligence (AI) can redefine customer experiences, penned by the seasoned industry expert Geoffrey A. Best.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781607731269
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 134
  • Utgiven:
  • 21. september 2023
  • Mått:
  • 140x9x216 mm.
  • Vikt:
  • 163 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience

"42 Rules for Using AI in Contact Centers" offers an illuminating exploration of how Artificial Intelligence (AI) can redefine customer experiences, penned by the seasoned industry expert Geoffrey A. Best.

Användarnas betyg av 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience



Hitta liknande böcker
Boken 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.