Marknadens största urval
Snabb leverans

Using Semiotics in Marketing

- How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

Om Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781789662061
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 3. mars 2020
  • Mått:
  • 165x240x20 mm.
  • Vikt:
  • 450 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Användarnas betyg av Using Semiotics in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Using Semiotics in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.