Marknadens största urval
Snabb leverans

Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class

Om Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class

Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class explores the theory and practice of teaching and learning in a traumatized world and aims to support instructors in guiding students and walking with them through challenges that impact learning.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032785011
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 27. mars 2025
  • Mått:
  • 254x177x16 mm.
  • Vikt:
  • 440 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 20. augusti 2025

Beskrivning av Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class

Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class explores the theory and practice of teaching and learning in a traumatized world and aims to support instructors in guiding students and walking with them through challenges that impact learning.

Användarnas betyg av Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class



Hitta liknande böcker
Boken Trauma-Informed Pedagogy and the Post-Secondary Music Class finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.