Min bok är skadad – vad gör jag?

Vi säkerställer kvaliteten på alla paket innan de skickas, men tyvärr händer det då och då att vi inte märker en skada eller ett fel på boken.

Skador på förpackningen eller innehållet kan också uppstå under transporten.

Om du inte är nöjd med kvaliteten på din beställning kan du skriva till oss på:

info@dinbokhandel.se

 

Ange bara vad felet är och bifoga en bild eller två av skadan och förpackningen eller kartongen som din beställning levererades i.

Du är också välkommen att ange om du vill att vi byter ut den skadade boken/böckerna eller om du vill ha återbetalning av köpet.

Tyckte du att det här svaret var till hjälp? 0 0

Utgiven: 28. July 2021 Uppdaterad: 27. September 2023
Fick du inte svar på din fråga?

Vi uppmuntrar våra kunder att försöka hitta svar på den här sidan eftersom det är det snabbaste sättet att få svar på en given fråga.
Om du inte får din fråga besvarad är du naturligtvis välkommen att kontakta oss genom att klicka nedan.


Kontakta oss