Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning skickas från vårt lager med transportören får du ett e-postmeddelande med ett försändelse-ID.

 

Med detta försändelse-ID kan du när som helst spåra ditt paket hela vägen fram tills du får det.

Du gör detta genom att slå in det på den valda transportörens hemsida.

 

PostNord: spåra ditt paket här

Early Bird: spåra dit paket här

Schenker: spåra dit paket här

Budbee: klicka på länken i sms:et du fått av dem eller ladda ner deras app för iPhone eller Android för att följa leveransen

 

Observera; att det i vissa fall kan ta lite tid för transportören att uppdatera leveransstatusen på paketet.

Det krävs bara lite tålamod och ofta tar det inte mer än ett par timmar så kommer det att finnas en uppdaterad status.

 

Du kan också hålla reda på din beställningsstatus och leveransdatum på din beställningssida.

 

Tyckte du att det här svaret var till hjälp? 0 1

Utgiven: 28. July 2021 Uppdaterad: 17. August 2021
Fick du inte svar på din fråga?

Vi uppmuntrar våra kunder att försöka hitta svar på den här sidan eftersom det är det snabbaste sättet att få svar på en given fråga.
Om du inte får din fråga besvarad är du naturligtvis välkommen att kontakta oss genom att klicka nedan.


Kontakta oss