Marknadens största urval
Snabb leverans

Killer Brands

- Create and Market a Brand That Will Annihilate the Competition

Om Killer Brands

In this saturated marketplace, consumers are inundated with too many choices. Only the strongest brands will capture attention, and only those Killer Brands will beat the competition. This work presents the three principles of brand power to launch any successful product - Focus, Alignment, and Linkage.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781598691238
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 12. april 2007
  • Mått:
  • 140x216x15 mm.
  • Vikt:
  • 261 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Killer Brands

In this saturated marketplace, consumers are inundated with too many choices. Only the strongest brands will capture attention, and only those Killer Brands will beat the competition. This work presents the three principles of brand power to launch any successful product - Focus, Alignment, and Linkage.

Användarnas betyg av Killer Brands



Hitta liknande böcker
Boken Killer Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.