Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Psychology for Marketing

Om Consumer Psychology for Marketing

Offers a treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. This edition also includes end-of-chapter questions and suggested further reading.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861523716
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 260
  • Utgiven:
  • 25. juni 1998
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 188x245x17 mm.
  • Vikt:
  • 592 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Consumer Psychology for Marketing

Offers a treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. This edition also includes end-of-chapter questions and suggested further reading.

Användarnas betyg av Consumer Psychology for Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Psychology for Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.